Повністю підтримую попередній коментар. Я сама довго билася над цим питанням, поки не зрозуміла, що без глибокого аналізу аудиторії та трендів результату не буде. Можна писати хоч щодня, але якщо теми не влучають у потреби читачів, це марна трата часу. Я вирішила цю проблему, коли звернулася до професіоналів, які займаються саме дослідженням аудиторії та підбором тем для контенту. Вони не просто пропонують загальні ідеї, а роблять глибокий аналіз: дивляться на тренди, вивчають наміри людей, підбирають назви публікацій, які реально працюють на залучення читачів. Особисто мені дуже допомогла співпраця з Студія Копірайтингу. Після того як вони взялися за визначення тем та контент-стратегію, мої публікації почали набирати значно більше переглядів, люди стали частіше коментувати та ділитися матеріалом. Так що якщо самостійно не виходить розібратися, раджу звернутися до тих, хто в цьому розуміється професійно.